Semester!

Kan inte riktigt fatta det. Nu är jag ledig i 3 veckor!! Så jäkla skönt alltså! Så klart hade jag den sjukaste jobbdagen på länge igår. Men det är förbi nu och jag ska inte tänka mer på det. Nu är det avkoppling och roliga saker som gäller. Och så får sommaren gärna komma tillbaka med. Semester ska firas in med lite vin tillsammans med Alexandra ikväll. Peter är ledig hela helgen med, så det ska bli mysigt. Det känns också skönt att jag nu kan ägna lite mer tid åt Danko. Trevlig semester alla!
.
Lille skrutten <3

Kommentarer
Postat av: Maria

"Lille Skrutten"......jättefint! Jag känner en till som kallades för Skrutten som liten....en som finns väldigt nära dig :)

Hoppas du får en riktigt härlig semester!

Kram

2011-07-23 @ 17:06:11
Postat av: Rebecka

Maria: Jaså, han kallades också för Skrutten? :) Tack så mycket! Kram Rebecka

2011-07-25 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0