The Prodigy

Felicia och jag satte oss i bilen igår förmiddag och påbörjade vår resa till Hultsfred. Regnet öste ner och det skulle det även göra där uppe. Men vi hade hoppet uppe; det kunde ju bara inte regna hela dagen! Vi fick ju i alla fall säkra med regnjackor, gummistövlar och paraply. Väl uppe öste det ner, och det fortsatte det att göra hela dagen och kvällen. Vi gömde oss i öltältet och fick i alla fall sett Royal Republic innan vi drog oss tillbaka till bilen där vi gömde oss de kommande timmarna i väntan... Timmarna kändes långa och vädret gjorde ju inte att man blev jätte pigg direkt. Men när The Prodigy väl dök upp så var allt värt det! Det spelade ingen roll att det blåste och regnet öste ner. Tror inte att någon märkte av det just då. Prodigy har varit ett av mina absoluta favoritband sedan jag var typ 13 år, så det var lite av en "dream come true" att få se dem. Hade nog faktiskt aldrig förväntat mig att jag skulle få se dem live någon gång. Så det var ju liksom aldrig någon tvekan när jag hörde att de skulle komma till Hultan. Konserten var riktigt jäkla bra och det var riktigt ös! Efter så många år så har de fortfarande ett enormt drag. Det var riktigt bra drag i publiken med och man märkte att många, som vi, bara kommit dit för att se dem. Får faktiskt säga att de t.o.m. petar ner Pink från tronen på bästa konsert. Oförglömligt helt enkelt! De är legender och man vet ju inte när eller om man någon gång kommer att se dem igen. Men vi har i alla fall bestämt att kommer de igen, någonstans hyfsat nära, så kommer vi att vara där!
Fick sådär bra bilder pga regnet och mörkret, men här kommer några iaf. Ska försöka lägga upp en film sen också. Får se om den funkar.
Snygga festivalbrudar ;-b
Royal Republic
Prodigy. Så jäääävla coola!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0