Uppdatering - Kreta

Lite uppdatering från vår resa. Några fler bilder från hotellet och "vår" strand, en kväll när vi fick i oss lite för mycket och tyckte det var en fantastisk idé att klättra i träd :-b Lite bilder ifrån Chania stad också. Det finns blandade åsikter om denna stad, men jag tycker att det är en väldigt vacker stad. Speciellt hamnområdet och de små gränder och gator där turister nog vanligtvis inte brukar leta sig in. Vi åt en underbar fisk/skaldjurstallrik på en riktigt cool restaurang som var byggd inuti en gammal tvålfabrik. Det fanns inget tak på huset så man satt under bar himmel. Svårt att göra det rättvisa på bild dock! Ni får helt enkelt åka dit och se det själva ;-) Ååhh, drömmer mig tillbaka... Vad hände med det fina vädret här hemma i helgen?! Såg ju fram emot fint väder nu när jag är ledig.
Danko mår mycket bättre idag, men han går fortfarande på smärtstillande så det blir inga långa promenader eller alldeles för mycket lek ännu. Tror han tycker att jag är riktigt tråkig, haha. Nu blir det lite tvätt och städ, sen ikväll kommer Alex. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: månz

Klättra i träd FTW :D

2011-06-20 @ 11:57:04
URL: http://bedtimedesign.wordpress.com/
Postat av: Rebecka

Månz: Klättra i träd är aldrig fel ;-b

2011-06-23 @ 18:53:06
Postat av: Anonym

vad fin du är:)

2011-06-23 @ 19:31:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Lovisa: Tack så mycket, vad snällt :)

2011-06-23 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0