Lördag

Både jag och Piddår var lediga igår. Var hos frissan och färgade mitt hår super blont! Det blev dock inte "Robyn-vitt", men väldigt blont är det i alla fall :-b Klippte även av det ett par centimeter till. Tycker det känns kort! Men det är inte mycket kortare än förra gången jag klippte mig dock, bara lite mer uppklippt. Så jag vänjer mig nog vid detta med :) Bild kommer snart...I hope! Resten av dagen spenderade vi mest till att städa igenom lägenheten. "Gästrummet" har nog alrdig varit så rent och fint som det är nu! Matti (Peters storebror) och Yvonna kommer nämligen till Ystad idag, så de ska sova där inne. Så då var det ju bara till att städa. Det är skönt det kommer gäster ibland så man får städat ;-b
Matti fyller 36, så vi ska fira honom ikväll. Blir mat på fantastiska ÖG, sen blir det nog en sväng till Lite Mer mot småtimmarna också. Ska bli roligt!

Nu blir det först jobb några timmar till.

Trevlig helg everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0