Vet inte...

...riktigt vad jag ska skriva just nu. Känner mig otroligt trött idag. Men så har jag också jobbat 6 dagar förra veckan, så det gör väl på sig lite grann. Veckan som gått har bjudit på blandade känslor. En sak gjorde mig otroligt besviken, på samma gång som arg. Tomma "hot" som endast känns som ännu ett försök till att visa "makt". Precis när allt började kännas bättre igen...
Hade en jätte trevlig Valborg i Skurup med året första grillning (för min del) och lite vin. Blev dock inte så sent då det på söndagen var dags för jobb igen.
Blev en flitig vecka också för min del och jag hann med träning 3 kvällar. Kändes riktigt skönt!
Sen blev det även lite sorgligt då det var Amandas sista dag i fredags. Nu lämnar hon oss för nya äventyr på Marriott i Köpenhamn. Det kommer att gå super bra! Vi kommer dock att sakna dig i Malmö!
.
Nu ska jag och Danko chilla lite igen. Känns som om jag verkligen behöver ta det lite lugnt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0