Första

Japp, detta är första inlägget jag skriver med min iPhone! Ja minsann, jag har skaffat en iPhone. Hur ska detta sluta?! Facebook nästa eller?! Haha, nja jag vet inte om jag ska sträcka mig så långt ;b
Var min fjärde arbetsdag hittills och har två mer att vänta. Mycket som händer i Malmö nu, igår Bob Dylan och roxette idag, roligt :) många gäster som är på bra humör då! Inatt bor
mina båda uppsättningar föräldrar på hotellet, trevlig :)
Jag har inte riktigt lärt mig att bli så snabb på att skriva med den här telefonen än, man är ju van vid T9!! Men sånt finns ju inte på såna här moderna telefoner. Så detta inlägg
får helt enkelt sluta här för börjar bli trött i tummarna, haha!
Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Matz Holgersson

Tack för din hjälp så att vi fick en helkväll i Malmö och ditt positiva och härliga mottagande av oss . Du är så härlig och glad så att jag och Maria blir alldeles varma inombords. Kram från Matz och Maria

2011-11-05 @ 17:34:55
Postat av: Rebecka

Matz: Tack själva! Det var jätte roligt att ni äntligen kunde komma hit :) Ni är för söta, tack så himla mycket!! Kramar Rebecka

2011-11-05 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0