Tisdag

Har försökt att lägga upp några bilder på bloggen som jag tagit med telefonen, men av någon anledning hamnar dem upp och ner.. :-/ Förstår inte varför! Har många fina bilder, så jag hoppas att jag kan få rätt på det längre fram.
Är på väg till jobb nu, sitter på tåget. Kvällspass måndag-lördag denna veckan. Hann med att sticka till frissan innan tåget. Det blev ny färg och klipp, är super nöjd. Får väl se om jag kan lägga upp en bild sen!
Firade första advent på Solgård i stormen i söndags. Jätte mysigt och man kände verkligen julkänslorna komma smygande. Nu rusar tiden iväg! Dags att inhandla julklappar! Snart knackar det på dörren... Haha, som pappa brukar göra; knacka i bordet och sedan titta ut genom fönster och säga; nej, det var falskt alarm! Han gör det fortfarande. Till och med mitt i sommaren..!
Nu är det strax dags att kliva av i Malmö. Trevlig tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0