Femme Fatal

I tisdags var det dags för Britney Spears och Femme Fatal på Malmö Arena. Jag, Felicia och Vita var på plats. Går ju inte att missa Brittan när hon kommer till lilla Malmö (och vart ska man förresten bo om man är världsstjärna och är i Malmö, om inte på Renaissance ;-b ) Showen var helt klart grym! Tyvärr verkade dock Britney själv lite trött, men hon kom dock igång mer någonstans i mitten och hennes dansare lyfte verkligen det hela. Helt amazing! Fantastisk scenshow! Är så glad att jag faktiskt fick en del helt okej bilder, vilka ni kan se några av här :) Lägger kanske upp en film lite senare med, beroende på hur ljudet är. Var riktigt roligt att se henne live.
Tycker det är så himla tråkigt att så många tidningar skriver att hon är tjock. Vart är hon tjock någonstans?! Bara för att man inte är ett anorexiafall kallas man alltså nu för tiden tjock.. Trött jag blir. Ska man inte istället hylla en människa, som är så känd som hon är och en förebild för många tjejer, för att hon vågar vara sig själv, inte följer det ohälsosamma idealet, och som inte är rädd att visa upp sig själv trots att hon inte är sjukligt smal?! Det tycker jag låter som en mycket bättre idé. Go Britney go!

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Beeecky!! Yes, jag kommer hem till jul! :D Längtar sååå faktiskt. Även om det är kul att resa och uppleva, så saknar jag ju allt och alla där hemma! Så, SÅKLART ska vi ses!!!! :D Hör av mig när jag är hemma, så bestämmer vi då :)



Kul att ni sett Britney!!! Jag såg ju henne för några år sedan, på Circus. Grym show! Nej precis, vart är hon tjock någonstans? Go Britney go - oh yes!!! Hon är ju svinsnygg!! Vem bryr sig om att hennes revben inte syns liksom? Haha!



SEEES SNAAAART! :D Puss och kram!!!!!!

2011-10-26 @ 03:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0