Länge

Länge sedan jag uppdaterade. Hinner helt enkelt inte. Ska jobba otroligt mycket de kommande 3 veckorna. Endast 3 lediga dagar på 3 hela veckor. Känns ganska tufft. Men det sägs ju att man inte skriva om sina jobb så jag får väl sluta med det..
.
Förra veckan var en Rebecka - Danko vecka. Peter var bortrest i Italien och här hemma rullade vardagen på som vanligt. I onsdags var det avslutning på Unghundskursen. Vi gick igenom allt vi lärt oss under kursen och jag var så otroligt stolt och förvånad över Danko! Det var precis som att han tänkte att nu skulle han minsann visa att han också kan. Han kom som ett skott på inkallning trots all distraktion från alla andra hundar och människor (vilket har varit väldigt svårt innan), han satt och satt kvar, han var väldigt uppmärksam på mig och lydde allt jag sa till honom osv osv. Kursledarna var väldigt imponerade över hans utveckling. Roligt :) Det här får vi ju fortsätta att träna med! Nästa år får det nog bli en ny kurs. Rally-lydnad eller Agility låter skoj!
.
Nu är Peter hemma igen och vi hade en mysig helg, trots att jag jobbade större delen av den. Idag är vi båda lediga, yeeii! Jag funderar över framtiden igen och har kanske fått en idé. Något som hade varit roligt, men som absolut inte händer på en dag, och förmodligen inte på ett par år heller. Men idén är kul, och vill man så kan man! Men först och främst får vi se vad de kommande månaderna för med sig.
.
Trevlig måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0