FB eller inte FB...

That is the question...
Jag har ju fortfarande lite paus från min blogg, så har tyvärr inte skrivit på länge.
Vet inte riktigt när jag ska hinna börja igen heller. Det är så mycket nu hela tiden. Dagen hinner inte börja förrän den är slut och nästa dag börjar. Jag vill ha tid, men jag har helt enkelt inte det nu. Eller jag tillåter mig inte att ha det kanske... Jag är för rastlös för att sätta mig ner att skriva just nu. Det finns alltid något annat viktigare och nödvändigare som dyker upp och stjäl tiden. Jag vill stressa ner, men det går inte så bra med det just nu.
Därför har jag då fått lite påtryckningar ;) att skaffa FB istället. Det går (kanske) lite snabbare att uppdatera lite snabbt där, lägga upp bilder osv. Börjar fundera på om det (kanske) kan vara en bra idé ;b Jag ska fundera lite till. Får se. Kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0