Vardag

 
Semestern är slut och vipps så är man tillbaka i vardagen igen. Allt är "som vanligt" igen. Första jobbdagen efter semestern avklarad...
Har haft en härlig semester. Resan till Budapest var fantastisk! Kan starkt rekommendera att åka dit. Jag skulle gärna åka dit igen. Har hunnits med en hel del packning inför flytten också, vilket känns väldigt skönt. Snart bär det iväg :) Det känns verkligen helt rätt. Det är helt enkelt det bästa som kunde hända för oss just nu i den situationen vi befinner oss i. Så mycket kommer att lösa sig och kännas lättare. Ur hamsterhjulet som heter "pendla-jobba-sova". Förhoppningsvis kommer jag att kunna lugna ner mig lite också och inte stressa upp mig som en galning över små och stora saker. Spara på mina nerver, magkatarr och annat skit som stress bär med sig. Hata stress (ja jag syftar så klart på negativ stress. Sådan som får en att må dåligt)! Det blir liksom en ond cirkel som är svår att ta sig ur. Därför är det nog nyttigt att bryta mönstret lite. Ska bli spännande :) 
Nu är det dags för sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0