Vila

Jag och Danko behövde en liten tupplur :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är det finaste, sötaste, gosigaste, mysigaste som finns!

Love :)

2012-02-28 @ 20:13:38
Postat av: Cicci

Hej igen!

Tänkte tipsa dig om en sak till för att kanske råda bot på dina IBS-problem, testa köra LCHF (Låg kolhydrat hög fetthalt). Jag har själv märkt efter en veckas diet att min mage lugnat ner sig och läst på flera ställen att det kan förbättra tillståndet (har ju inte fått diagnos IBS, men jag har väl kommit fram till att det är stressmage i alla fall). LCHF är god mat, man FÅR äta de där onyttiga såserna, dock skippa allt med kolhydrater, eller som jag gör; utesluter inte helt kolhydrater men utesluter till stor del och har slutat äta bröd, potatis, pasta, ris, kakor, godis, läsk etc. Hittade dock ett GI-knäckebröd som är "bättre" än vanligt knäcke, man ska dock nog försöka få i sig lite fibrer så att tarmarna får jobba lite, men det finns det ju bra alternativ till. Kram!

2012-03-12 @ 12:14:04
URL: http://www.vabeln7.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0