Helgen

Träffade min numera chocklad-bruna familj, fick en massa fina presenter och souvenirer :)
Själv fick man ju lite ångest eftersom man är vit som snövit själv, så gjorde ett desperat försök att få lite sol på innergården ;D Där träffade jag Malin som också var i solar-tagen, trevligt med sällskap ju.

På lördagen blev det lite flytt från gamla lägenheten...även om jag kanske inte var alltför delaktig...(sorry alla inblandade!) Och på kvällen blev det gooood mat på Krogen med Peter och Månz. Deras potatisgratäng är verkligen to die for! Blev ett par drinkar där och ett par till på Soft. En hel najs kväll får man väl säga!

Åt söndags middag hos the grandparents idag. Damn god kolasås, right sis?!
Lyssnade lite på joddla med syrran, -" Han va grann men inte grannare än grannens gris". Haha!

Imorgon blir det valborgsgrillning och utgång. Men innan dess blir det dans och förhoppningsvis lite shopping.
Ser vi fram emot!

Nu ska jag försöka mig på att laga ett armband.

Love haj!

P.S. Till er som vill lägga skulden på mig för att någon inte kan reda upp sitt eget liv; skärp er och ta er samman! Vet att ni måste skylla på något för att dämpa era dåliga samveten, men ärligt talat...vakna. Ni är vuxna människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0