Ny blogg

Sådär nu har jag bytat blogg. Nu känns det bättre :)

För att sammanfatta lite av det som hänt i helgen, som hamnade i min förra blogg:
En härlig helg, grillning blev det i Skurup med loved ones. Jag och minsta kusinen gick till tivolit och handlade sockervadd, haha! Utgång blev det på kvällen med bröderna H. Söndagen blev en mysdag- och- kväll, my love und I gick på bio och såg 300. En bra film by the way, se den gärna.

Jag måste ju även uppdatera denna bloggen med:  Linkin Park den 24 maj på forum i Kph! Woho, jag och syrran och manchester ;D

Dansuppträde blir det snart också, my god.. Icebox och Keep it movin, antingen kommer man att förtränga dem när det e slut eller så kommer man ALDRIG att glömma dem, haha. Men vi måste helt enkelt sätta den!!

See ya soon!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0