söndag...

Då var det söndag igen. Shit var veckorna går snabbt alltså!
Dans imorn igen, dock utan syrran, trist. Men jag får se till att ha mitt superminne på plats så att jag inte missar eller glömmer något!
Miami ink ikväll, möjligtvis :)

Kom att tänka på att varför e det så att lätt att säga att "det var länge sen", och så ska det inte spela någon roll längre (i och med att det var länge sen). Ok vissa saker kanske det funkar så med, men inte med alla. Det känns som att det kan vara ett slags försökt till en ursäkt ibland. Absolut inte alla gånger!! Men ibland... Vet inte riktigt varför jag kom att tänka på det just nu men.. blir väl så när man sitter och söndags-filosiferar!  :)

Nu ska jag gå och dammsuga och annat kul!

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0