Är sommaren slut?

Inte vet jag, men riktigt tråkigt väder är det idag iallafall! Hade verkligen hoppats på några fler fina dagar. Min solbränna börjar ju sakta men säkert att försvinna! ;) Aja, det återstår väl att se..

Hela helgen har det vimmlat av folk i stan. Tattoo-mässa. Men vad betyder egentligen "tattoo"?! Det stavas ju exakt likadant på engelska och betyder tatuering. Men i detta fallet är det ju inte tatueringar man syftar på.. Hm, måste kolla upp det..

I fredags var det kräftskiva för alla anställda på Solgård. Gott gott gott med kräftor :D Dock kände jag mig fortfarande inte riktigt kry. Var hängig och trött och allmänt tråkigt. MEN, nu mår jag bättre. Bara näsan som inte vill släppa förkyldningen riktigt än..

I lördags gjorde vi stan och jag fick ett par jätte fina stövlar av min kärlek. Är så glad för dem :D

I söndags blev det lite arbete. Åkte med Maria och barnen till Nova Lund, trevligt trevligt. Efter det blev det Skurup, grillning, kel med gullegrisarna, fernet för några och billig bensin :)


Igår var jag nervös inför ett svar som jag skulle få. Men det dröjer till slutet av veckan innan jag får veta. Fingers crossed!


Nu ska här städas och rensas i garderoberna hade jag tänkt. Eventuellt Malmö festivalen ikväll.


Hejsvej!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0