Jobb jobb joooobb :D

Som jag nämnde i förra inlägget så var jag på ett "möte" igår = arbetsintervju. Idag ringde de tillbaka till mig. Jag fick jobbet som receptionist på Scandic!! Kan knappt tro det är sant, äntligen händer det!
Ska dit redan imorgon för att få kläder och skriva schema. Sen börjar det på allvar nästa vecka. Lite nervös kan jag ju inte hjälpa att jag känner mig, men det ska bli spännande. Dags att plocka fram mitt allra bästa engelska och tyska (hrm hrm) ordföråd eftersom det mestadels är utländska gäster där.

Malmös finaste Scandic hotell, here I come!

Kommentarer
Postat av: Maria

Världens största grattis till dig! Helt underbart och så himla kul!!
Lycka till & Kram!

2007-08-28 @ 19:24:39
Postat av: Månz

GRATTIS DÅÅRA:D

2007-08-28 @ 20:35:46
URL: http://onkelmaanz.blogg.se
Postat av: Rebecka

Tack så mycket, Maria och Månz :)

2007-08-30 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0