:) :O

Igår åkte jag och min babe till malmö. Jag var på ett "möte" och blev grillad, igen!! Det kändes väl hyfsat bra. Får se hur det går denna gången då.. Efter "mötet" irrade vi runt på stan och plockade upp en matta till hallen, underbart fina fottoramar till hyllorna och ett fräsigt toalettskåp :D Dessa fynd gjorde vi på Åhléns, Systrarna Grene och Bolagret. (Litet tips till er som ska inreda!) Det blev riktigt snyggt!

På kvällen blev det träning på Flex it. Köpte årskort, weeii! Och på onsdag börjar dansen, ännu mer "weeeiii"!!! Har beslutat med syrran att det blir i Ystad denna terminen. Ska bli najs.

Nu har jag precis betalt räkningar och har smått ångest. Tror jag får gå ner på stan med Alex och dämpa den med lite fika :)

Haj så länge!

Levnadskonsten består inte så mycket i att avlägsna våra svårigheter, som i att växa med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0