Så blev det

Jag blev erbjuden timanställning. Men nej tack! Jag vill ha något fast, fatta! Så nu är det bara att söka vidare...igen... jippi! 

I lördags blev det bar a bar med Alex och Rinken. Vi var alla rättså spiknyktra, men hade skit kul. Sammanfattning: Man behöver inte vara packad för att ha kul. Kändes riktigt bra att vakna dagen efter och inte må skit. Fast, det gjorde jag ju i och för sig ändå. Fattar bara inte varför?!?!

Till "eliten" på bar a bar har jag bara en sak att säga: WAOW! Shit vad ni är grymma, önskar jag vore som er!...... Eller INTE!!!     ..Oh my freakin god..

Igår var jag och stekte på skurupsbadet med Malin. Jag blev röd som en kräfta och det ser nu ut som om jag har en vit bikini på mig. Har lärt mig att man inte ska underskatta den svenska solen. Solskyddsfaktor nästa!

Tack baby, för att du stod ut med mig inatt fast jag vände mig och hoppade runt i stort sett hela natten. You are the greatest. Love love love :D 

Im out of here!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0