Oh my god...

...vad internet skulle vara slött idag då!!! Dagens ilandsproblem. Tragiskt, haha.
Tågen är en annan sak som gör mig trött. Det går ju inte en enda dag utan att dom är försenade. Pga det blir jag nog så illa tvungen att ta bilen till malmö i fortsättningen eftersom jag inte hinner att komma i tid till jobbet.. Skit kul, det kostar ju inget liksom! Pust..


Man hade kanske trott att det fanns dem som inte gillade det, som faktiskt bara tyckte det var löjligt eller kanske inte ens brydde sig. Var bara nollställd liksom. Men icke. Det är väl något jag inte förstår. Något magiskt som snärjer dem och som framkallar ett sorts beroende. Har de väl "upplevt" det en gång, vill de göra det igen. Och helst igen. Men är det verklighet eller illution? Gränsen verkar vara hårfin. Jag har iallafall förstått att det kan vara väldigt svårt att skilja på de två. Men jag förstår det inte. Den där känslan visade sig igen, trodde den var död och begraven för länge sedan. Men nix..


Det var allt för denna gång.

Peace out and see ya!

Kommentarer
Postat av: felicia

assa, nu far du borja skriva sa man forstar dig sis :P aja, allt verkar bra dar hemma ju. Idag har jag fan bestammt mig for att bli munk, o aldrig komma hem. If thats ok with you? :P haha. pusshaaj

2007-12-13 @ 05:33:47
Postat av: felicia

haha forlat, men maste fraga ar du lite hog nar du skriver? :P

2007-12-13 @ 05:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0