Snart är det juuuuul

Har handlat julklappar idag. Igen. Känns som det aldrig tar slut! Hittar nya saker hela tiden och kommer hela tiden på nya människor jag måste handla till. Men snart får det vara nog. Det är dock väldigt roligt att handla till andra :) Sen får man väl mer eller mindre en chock när man tittar på kontoutdraget, haha!

Imorgon och söndag blir det jobb. Har lite ångest eftersom vi installerat ett helt nytt program till vår nya "shop". Ingen fattar hur man ska göra med det och jag ska jobba själv imorgon. Aja, I guess I figure it out. I just have to!
Imorgon kväll blir det förhoppningsvis pepparkaksbak med my love och sen bio med mum and dad. Och på söndag kväll blir det julfest med jobb, Kramer vs. S:t Jörgen vs. Lödde. Ska nog bli en trevlig tillställning :)
Och snart är det semester i lite mer än en vecka, jiiihuu!

Nu ska jag skriva julekort. Bye for now.



Det kan fortfarande göra mig pist off ibland. Men nu vet jag iaf att det inte bara är jag... I won´t let myself get twisted this time! No freakin way I will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0