Sommar & sol

Ja det kan man säga. Vilket väder! Wonderful. Var ute och gick en sväng med my love precis. Ska snart ut och ta en fika med min kära högstadie-kompis Cicci. Var länge sedan vi sågs, så det ska bli kul.

Imorgon blir det gille på skjutbanevägen! Lilla lillasyster blir stor och tar studenten :) Känner för att slänga in ett ordentligt järn, haha! Skoj ska det bli iallafall. Träffa massa släktingar, gamla och nya kompisar, annat folk,  jajamensan.

Nu ska jag söka jobb. Wish me luck!

Du är bäst. Tack för allt stöd och allt du ger mig. Tack för att du gör mig till den lyckligaste flickan i världen! Du och jag forever.

Peace and love

P.S. Den nya, uppdaterade versionen av Rebecka och hennes blogg är här. Det innebär bland annat inga mer konstiga meningar och/med undertoner som kan misstolkas och missuppfattas.  Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0