Stranden och sånt

Både i förrgår, igår och idag har legat och stekt i solen på stranden. Brände mig rejält igår och såg ut som en smått överkokt kräfta. Jag, badkrukan nr 1, vågade mig ner bland vågorna. Till och med min älskling tyckte att det var lite kallt, men inte fegade jag för det inte :) (Jag brukar alltid vara den som tycker att det är kallt, fast alla andra tycker det e varmt) Idag gick jag också i plurret. Hade mamma och syrran som publik. De satt och skrattade och småretade mig, fegisen, men ha där fick dom :D Bada är ju, trots allt, en av de bästa sakerna som finns :)
 
Har lite till att skriva men det hinner jag inte med nu för nu ska jag och Månz äta pizza, yummi!

Haj så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Rebecka!!! Snart väntar dig 26-38 grader varmt, härligt kurbad i Ungern. Jag har hört att källorna där pumpar ut 420 liter 36 gradigt vatten/sekund! Du kommer att få njuta dina bad i sommar!!! Alla kramar Maria

2007-06-12 @ 22:10:36
Postat av: emelie

haha badkruka! det är nice att vara en kruka! det är nog ni 84or! rinken är också en kruka ju! ;D haha

2007-06-13 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0