Studentfirande mm.

Då var det söndag. Ska strax dra ner till stranden med Alexandra. Dags att bli lite solbränd nu, börjar känna mig blek. Känner mig hyfsat pigg idag ändå om man tänker på fredagens och gårdagens händelser.
Men aja, så hårt var det ju inte, eller ja, inte för mig iaf :) Det blev inte så många järn som jag först "hoppats" på, men det var nog bara bra det. Pallar inte må dåligt dagen efter, nej fy för! Fattar inte det, när man var "ung", sådär runt 18, kunde man dricka hur mycket som helst och fortfarande vara pigg och kry dagen efter. Men NU! Nej, det märks minsann att man börja komma upp i åldern, hahaha.

Studenfesten blev lyckad och vi hade redigt skoj! Syrran och jag dansade 90-talets "hip hop" för en del av gästerna vilket blev, hrm, uppskattat :D Sen skulle ju pappa byta musik, as always. Men, det var rätt mycket drag ändå :)

Igår var jag, Peter, Månz, Alex och Billgren på Krogen och krängde potatisgratäng, mmmmmm!! Lovely. Vi var dock rätt trötta allihopa och kvällen blev inte allt för sen. Men det var najs ändå.

Nu ska jag sticka!

Ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0