:)

Jaa, då var det tisdag..

I lördags blev det utgång med syrran. Det blev lite av en beslutsångest-kväll för mig och jag bytte om ca 75 ggr.
Vi drack cider med smak av urindoft :S och jag höll på att skjuta upp en kork i kristallkronan (plastlampan) :D
Efter många om och men hamnade vi på super trendiga starshine. What a place, haha! Vi upptäckte snabbt att det bara var vi och ett gäng 30+:are där, så vi fick ångest, gick hem och bytade om, och kom dit igen ett par byxstorlekar större. Det resulterade i att vi iaf kunde dansa lite :) Men efter ett tag tröttnade vi och gick. Jag måste bara säga det igen; SS, what a place!! Och va fan e dealen med den där skärmen med massa bilder på dj dane?!?! hahaha, pinsamt.
Dagen efter fick vi reda på att vi missat en brakarfest i malmö. Men det spelar ingen roll, vi hade ju trevligt ändå :)

Igår var jag på arbetsintervju igen, det gick bra. Tror nog det kommer bli där jag hamnar i sommar :) Hade varit kul iaf! Senare under dagen shoppade jag och my love loss på Ilva. Inhandlade bla ett soffbord och en tavla, mye vackert ble de! På kvällen blev det dans, sista riktiga repan innan uppträdet. Gjorde äntligen klart koreografin, verkligen på tiden alltså.. Jesus, snart är det dags!

Avslutningsvis vill jag bara citera Bertil i Nilecity: -Min man vill ta hem en fikus, men jag känner mig inte redo för det ännu, och vad ska grannarna säga? ;)

Ha de fiiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0