Ett tag sen...

Upptäckte att det var ett tag sedan jag skrev här, så nu fick jag mig själv i kragen!

Mycket har hänt sen sist. Eller ja, kanske inte såå mycket. Bara som det känns!

Det blev ju äntligen dags för vår dansshow söndagen den 13:e. Ojojoj vad vi var nervösa, men ojojoj så bra det blev ändå! Det e alltid så, fattar inte det.. Först är man svin nervös, vilket oftast går över när man väl e på scenen, sen när man går av scenen så vill man bara gå tillbaks in igen. Så även denna gången kände vi någon slags tomhet inom oss när det var över. Helt plötsligt är det bara slut. Men det har iaf varit skit kul och man har lärt  känna en hög nya vänner :)

Veckan hittills har mest bestått av koder och olika kombinationer av bokstäver och siffror, lovely. Håller på att lära mig resebyråns bokningsprogram. Snacka om slut i huvudet när man kommer hem!!

På lördag ska jag äntligen shoppa! :D

Gotta go. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0