Helgen och annat

I lördags var det partaj i småbåtshamnen, Billgren och hans friend som höll i gillet. 
Blev väldigt överraskad av att se min kära, föredetta granne Emelie där. Vi snapsade vin och sjöng på världens bästa låt "Tokyo" med Danny. Folket där verkade iaf gilla den eftersom den spelades minst 10 ggr under kvällen, haha :) Heja Danny!!! Nästa gång vi ska till Bara bar ska vi önska den, right Em?! :D Det blev iaf en riktigt trevlig kväll i lördags. Du var så himla fin min fining :) Det är så skönt att ha dig hemma igen!

************************************************

Jag har gjort några misstag i mitt liv.
Det finns saker jag önskar att jag hade gjort, det finns saker jag önskar att jag inte gjort.
Men det finns inte ett enda misstag, som jag inte lärt mig av. Det har gjort mig så mycket starkare och gett mig visdomen att veta bättre i framtiden. Det finns saker jag ångrar, men följden av det är att jag aldrig skulle göra om samma misstag. Jag vet bättre och jag är starkare än så. Det känns skönt.   

Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha DAAAANNY! Fan, my love alltså! När ska vi på bar a bar? Vi måste önska! Jag längtar!! ;D Damn vad glad jag är att du var där i lördags, det var sviiiinroligt!!! :D Vilken är Dannys nya låt???! Jag måste ladda hem den! (KÖPA DEN!) AND I'M HAPPY TO BE HOOOOME!!!! Usch ja, just det.. nu är vi inte grannar längre (BUÄÄÄÄÄH)! Men, vi är sammanlänkade for life anyways... jag menar, vi älskar ju båda Danny! Hahahaha..!
LOOOOOVE YOU!

2007-05-28 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0