kära torsdag...

Kände mig allmänt uppstressad idag på jobbet eftersom chefen hela tiden kom och sa att "nu ska jag snart testa dig, förhöra dig och se vad du kan". Men gjorde han det då?? Nej. Så vart man alltså uppstressad heeelt i onödan. Inte för att det e något att stressa upp sig för egentligen. Men, det e ju jag..

Nästa vecka tar min kära syster studenten. Du får inte bli så "gammal" :) Jag hänger inte med tiden längre, det går för fort! Slow down please! I vilket fall så blir det partaj och det ser vi ju fram emot :D


Slutligen på detta korta blogginlägg skulle jag bara vilja tillägga ett par saker: min blogg kanske inte är lika "välskriven" som vissa andras är. Men vaddå, jag är ingen jäkla journalist/författare!! Och en sak till: Jobbar den människan överallt?! Och en tredje sak: Du ser ut som en pusse nüdder!!! ha, så de så.

Så, då var det sagt.

Peace fuckin out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0