Lång dag

Måndag, what a lovely day. Jag vaknade upp yrvaken och trött som fan halv 7. Först vaknade jag en gång kl 5 och då kände jag mig hur pigg som helst, sjukt.. Morgon började iallafall mysigt med en massa koder och sifferkombinationer. Förmiddagen gick låååååångsamt. Lunchrasten däremot gick skit snabbt...såklart. Under eftermiddagen kände jag mig lite piggare och det gick lite snabbare. Chefen försöker att ställa mig mot väggen då och då, ställer en massa skumma frågor för att testa mig. Men alltså, jag har ju precis börjat, vad begär du av mig?! Nej, jag ska visa honom. Jag klarar detta liksom. Träffade min förra chef från Scando också, kom på att jag saknar det stället lite.

Saknar dig Peter, hoppas att veckan går fort så att du kommer hem snart!!

Linkin park på torsdag, wiiiehooo! :)

Nu åskar det som fan. Borde förmodligen stänga av datan.

see ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0