ont....

...i magen idag. Åkte till jobb, var där i ca en halvtimme, sen körde jag hem igen. Orkade verkligen inte. Kändes som att allting snurrade och det tryckande iallamåendet i magen ville inte ge mig sig. Känner mig fortfarande konstig, helt darrig. Men har iallafall fått vila en stund. 

Blev ännu mer illamående  precis när jag såg en bild.. Förstår inte riktigt varför.. Men det finns en sak jag måste säga om det: Den där sk. "outfiten" var (är) ful som stryk. Hmm....
Laddade precis ner Mims - this is why im hot. Det onda i magen försvann för någon sekund. Måste nog lyssna på den igen..



Leave out all the rest
When my time comes,
forgett the wrong that i´ve done
help me leave behind some
reasons to be missed,
don´t resent me
when you´re feeling empty
keep me in your memory,
leave out all the rest
leave out all the rest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0