Veckan

Oj vad det har hänt mycket denna veckan (hittils)!

Valborg i måndags, blev utgång på krogen, där jag tvingades att dricka en fernet (aaahh), sen blev det starshine. My god vad det var länge sen man var där! Men en sak jag undrar bara, vart har alla tagit vägen?! Träffade ingen jag kände, knappt någon jag kände igen heller...skummt. Fast i och för sig, vem hänger på ss nu för tiden?! ;D

På tisdagen blev det repa inför uppträdet. Dagen var nog för övrigt rätt lugn...vad jag kan komma ihåg :-S

Igår var det välkommen-hem-suprise-fest för Emelie som varit i USA ett år. Kul att träffa henne igen :) Jag krängde alldeles för mycket tårta...hm... På kvällen åkte jag och my love till malmö och kollade på Matadors, najs!

Idag har jag varit på jobbintervju. Var smått nervös, men det gick ju bra. Får se hur det blir. Ska på en till på måndag. Nu börjar det hända saker för Rebecka minsann!

Ska ut och rulla rullor ikväll, jag har längtat!! :D

Pusshaj


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiiieee jaaa!! Välkommen hem fest! TACK SÅ MYCKET FÖR ATT DU KOM! (hihi) Vad JÄDRIGT kul och se dig igen!!!!! Ses snart igen? Jag vill gärna se hur du bor!! =) PUSS!!!

2007-05-08 @ 16:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0