what a night

Igår skulle jag och Felicia shoppa. Ja, lite shopping blev det väl, men såklart inte det som man tänkt sig. Aja det blev lite nytt iallafall :)
På kvällen åkte vi hem till my sweet home och senare kom även Rickard. (Kommentar av Rickard: Jag klöktes lite lätt på bussen). Det blev några drinks innan vi hamnade på ett ställe där vi hade fribiljetter (hrm hrm). Där var det rätt dött som vanligt, men vi hade ju iallafall inte betalat något, haha. Vi shakade till Pretty fly for a white guy! Efter ett tag tröttnade vi och stack vidare till Bara bar. Där var det, tack och lov, mycket folk och bra musik :) 
Vaknade upp i morse och kände mig inte alls särskilt dålig (hurray!). Det blev godis och A night at the Roxbury, aldrig fel :)

Jag känner mig som en fet ko just nu :-S



Linkin Park - Minutes to midnight. By it!!

Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på den :) I min ensamhet...
I bleed it out, digging deeper just to throw it away!

Hugs and kisses
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0