Helg -- > måndag, tisdag

Igår och idag är min "helg". Jobbade kväll fredag, lördag och söndag. Checkade bland annat in Sten & Stanley (wow!!!) och Thomas Ravellis tvillingbror (de är sjukt lika by the way!). Söndagen var lugn som bara den, men tiden gick ändå snabbt så det var skönt.
Igår var både jag och min käre sambo lediga, så då åkte vi på en trip till Helsingborg för att hälsa på mormor och Bengan. Efter det tog vi en tur till Väla. Mycket fin dag :) Har saknat min mormor! På kvällen drog vi oss ner till Flex it och pumpade lite ;D

Fast än det har varit fint väder de senaste dagarna, så tänkte jag "uppdatera" med lite härliga sommarbilder från Ungern, att drömma sig bort med ;) Kom på att jag inte laddat upp bilder ifrån resan ännu, vilket är dåligt av mig! Men här är iaf några. Hejsvej!

image27   image28      image31image29

image33                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara bilder och minne! Läääängtar efter solen och värmen!

2007-10-11 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0