Veckans...

Veckans ris går till:

* Vuxna människor som är omogna nog att bli avundsjuka/svartsjuka på barn och ungdomar. Det är ni som är vuxna, men det är ni som behöver växa upp!

Veckan ros går till:

* Ett butiksbiträde på Pressbyrån på Centralen i Malmö som alltid är glad och trevlig, så att man själv blir glad och trevlig (även fast man kanske redan var det innan). Tummen upp!

Veckans berömmelse går till:

* Min syster, för att du har en amazing gift!

Veckans låt/låtar är:

* The Cardigans - Feathers and down (för att det är min favvolåt och för att den håller i alla väder!)
* Lisa Miskovsky - Mary (lyssnade en del på den när den kom ut, lyssnar på den nu igen. To recommend!)

Veckans Bollywood försök går till:

* Mig själv; agerande brandbekämpare i iscensatt senario på brandutbildning på Kramer. Man kan ju säga att jag fick många kommentarer efter min "heroiska" insatts. Men den bästa måste nog ha varit:
-Du borde få en Oscar för detta! (Uttalat av min chef)

Peace och hej!


Wherever you are, I belong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0