Nu var det ett litet tag sedan!

Sorry, ni som läser min blogg! Det var ett par dagar sedan jag uppdaterade. Har inte så mycket tid att sitta vid datorn nu när man jobbar och står i. Men så får man passa på när man är ledig, som idag tillexempel :)

Har varit ledig i helgen, skönt. Har mest varit en myshelg, men hann med att arbeta lite med Amanda igår. Hade en fin dag på stan. Blev dock smått galen på en liten flicka på Åhléns som stod och sprutade slut på de dyra "prov-parfymerna". Inte nog med att hon bara sprutade ut i luften, hon sprutade det även på mig!! Allt detta gjorde hon med ett överlyckligt leende på läpparna. Hennes mamma stod dessutom ca 2 meter ifrån henne och såg det hon gjorde utan att säga något. Jag var så nära att säga till henne fler gånger. Flickan alltså. Men, det var ju inte min uppgift, så jag fick hejda mig.

Nästa helg är min jobb helg. Så typiskt bara för att det ska hända en massa roliga saker då! Men men, inte så mycket att göra tyvärr....

Uppdaterar så snabbt jag har tid igen!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0