Jobb-lördag

Ca en timme kvar på den dags jobbpass. Har varit ganska mycket att göra fram till nu. Packat med folk inne i restaurangen/baren, en del som börjar bli på örat om man säger så. En del som redan var på örat när jag började kl 15 idag. Aja, fint väder + lilla torg gör väl sitt :)

Igår bar det av till Helsingborg med familjen. Hälsade på lilla mormor. Åkte över en runda till Helsingör, där det mesta tyvärr var stängt, eftersom det var en röd dag då danskarna måste vara hemma och sätta betor.. ?!?!.. Det blev iallafall en mycket trevlig dag. You are my hero, mormor!

Nej nu ska jag göra något vettigare. Haj!


It´s not always funny to be right..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, lite :P Nej, men har typ 4 killkompisar som inte heller dricker öl. Det är ju liksom 100 grr värre! Det är okej om inte du gör det, men en karr är endå en karr. DOM SKA DRICKA DET! Jag tror dom är bögar :D

2008-04-21 @ 10:19:06
Postat av: Månz

haha sätta betor.. Är det Peter som har lurat i dig det:P Bededagen= gå till kyrkan och va superreligös:P

2008-04-22 @ 08:27:18
URL: http://onkelmaanz.blogg.se
Postat av: Peter

Mohah, klart det är sätta betor som är dealen, månz förstör nu inte !!

2008-04-24 @ 14:39:25
Postat av: Rebecka

Hmm, nu blir jag förvirrad! haha!

2008-04-29 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0