Jomenvisst

Onsdag idag ja. Ledig imorgon ja. Till frissan då JAA! Ja, hur ska man då sammanfatta den senaste tiden..?.. Jag kör en "veckans" så får vi se hur det går :)

Veckans happy moment: Bokat resa till Skiathos i sommar, wiiieehooo!!
Veckans uppiggande händelse: Det fina vädret. Me like! (och jag förmodar att jag långt ifrån är ensam om det!).
Veckans goda gärning: Jag hjälpte en förvirrad, väldigt smutsig (!!!) fransman att tanka idag. Haha!
Veckans måste-göras-snart-...helst!... : Tvätta min bil. Seriöst. Det var lääänge sedan. Och nu har stackaren blivit "äggad" också. Poor, poor RBG!
Veckans bli-trött-på: Bortskämda, otacksamma människor som alltid fått allt de någonsin velat ha och göra och därför inte kan uppskatta "det lilla" (eller något alls överhuvudtaget). SPY!!
(Förra) veckans citat: "Om jag skulle bli bög med någon så skulle det bli med Danko Jones!".( By Peter.)
Veckans låtar: Linda Sundblad - Lose you, Rihanna - Question Existing.
Veckans uppmaning: Ha inte fiskar i skål om du bor i Ystad! Agro är död :( Han möglade och dog. Pretty nasty :S
Veckans onödigaste: Vid vissa tillfälle, jag själv.
Veckans "vill ha": Gärna någon liten, gullig, luden sak att kela med :) Om det absolut inte går så skulle jag gärna vilja ha ett par nya skor haha ;-b

Now.......I´m out......Peace och haj!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0