Buhu

Idag beklagar jag mig.
Jag blev magsjuk på jobb efter att ha varit där i ca en kvart. Jag satt halvdäckad och lutade mitt huvud på skrivbordet i backoffice och önskade innerlig att ingen skulle ringa på klockan. Sån tur var var det inte så många som gjorde det. Kvart i nio kom Johanna och jag vinglade upp och lade mig på ett rum. Insåg efter ett tag att jag nog inte skulle kunna gå tillbaka till arbetet, då mina ben knappt kunde bära mig och jag mådde extremt illa hela tiden.
När jag en gång för alla lyckats ta mig ner till repan igen har helvetet precis brutits lös där.
Jag kände att jag var tvungen att stanna ett tag till stormen lagt sig. Vilket den inte gjorde. Så nu ser jag verkligen fram emot imorgon då helvetet med all säkerhet kommer att bryta lös en gång till. Alltid lika roligt att bli kränkt och få svordomar kastade över sig :( PSYCHO!!
Ikväll fyller Jesper år och vi skulle på party. Jag såg fram emot det och hade bytat jobbtider så att jag skulle kunna följa med. Men idag skulle jag helt enkelt bara staffas och sitter nu hemma och glor med min onda mage. Hoppas att pågarna har roligt iaf.
Ja, jag beklagar mig. Och det kanske verkar bortskämt eller what ever. Men just nu känns det bara inte så överdrivet kul!
Aaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie J

Buuuuh sjuk på jobb gillas inte!! MEN KRYA PÅ DIG!!! Hoppas du blir bra SNART igen!!! Och fler tåg kommer komma för fest ju, som tur är! HÄLSAN ÄR JU VIKTIGAST ;) Puss o kraaamis

2008-08-23 @ 23:57:22
Postat av: Rebecka

Tack så mycket. Jo det är sant :) Kramar

2008-08-24 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0