Get a light

Snoop dogg - Get a light

Dansade i malmö i tisdags, så jäkla kul! Tack för att du drog med mig sis! Jag visste ju innest inne att det var det jag ville gå på :) Nu är det bara träning hemma som gäller, så man kan allt till nästa gång. Hade ju redan missat två gånger. Men, det kommer bli braaa.

Nu är jag ledig några dagar, sköönt! Har varit riktigt intensivt på jobb den senaste veckan.
"Firade" hjärtedagen med varm oboy och fiske utanför saltan. Vi fick t.o.m en fisk! Dock var Peter tvungen att slå ihjäl den stackaren. Den var såå söt!
Sen blev den träning och på kvällen bjöd jag min love på fondue på Hamncaféet. Man har ju blivit bjuden så många gånger, så nu var det dags att bjuda igen :) Damn vad gott det var och proppmätt blev man ju! Mmm, banansås i mitt hjärta ;b

Nu ska jag äta frukost. See ya´ll!


Att försöka hävda sig genom att snacka skit om andra är inte helt lyckat. Och att dessutom göra det om min syster är ännu mindre lyckat! Snart blir jag toss på riktigt alltså!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snyggt Namn!

2008-02-15 @ 10:33:04
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Felicia

Spanx sis!

2008-02-15 @ 12:57:40
Postat av: Rebecka

Rebecca: Tack detsamma :)

2008-02-16 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0