Söndag

Då var det åter en ny söndags-jobb-morgon. Jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt igårkväll, så att jag skulle vara någorlunda utvilad idag. Kl 21.00 lade jag mig i sängen och kände mig nöjd med det eftersom jag var väldigt trött. Somnade dock inte på en gång (som vanligt). Efter det vaknade jag till först kl 23, och sen efter det vaknade jag till varje timme, fram tills Peter kom hem kl 02.30. Då var jag vaken i en hel timme innan jag kunde somna igen. Sen sov jag en timme till och vaknade till igen halv 5, för att sedan somna om och bli väckt av klockan  5.00. Låt mig summera det hela: Det var en underbar, avslappnad natt! 
Min hjärna har verkligen gått på högvarv under hela natten, både när jag sovit och när jag varit vaken. Har tänkt och grubblat över det mesta känns det som. Och när jag väl sov så drömde jag om samma saker. Jag kom överens med mig själv för ett ganska bra tag sedan att jag skulle sluta att tänka/grubbla över en massa när jag ska sova. Och sedan dess har jag för det mesta lyckats. Dock inte inatt offcourse, då jag behövde min sömn som mest. Vad är problemet???



Det man inte vet har man inte ont av. Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0