I love tidiga mornar, NOT!

Fy fasiken vad trött jag är! Gick upp kl 5 i morse för att åka till jobb. Likadant var det igår, fast då var jag inte lika trött. Rätt konstigt med tanke på att jag inte sov mer än 5 timmar den natten. Blev någon timme mer inatt, men det känns inte kan jag säga! Rebecka = ingen morgonmänniska what so ever!! Ni kan bara föreställa er kaoset som pågår inom mig när min klocka ringer 05.00!!! Trots detta tycker jag att morgonpasset är ett roligare jobbpass än kvällpasset. Men jag älskar dock sovmornarna man får när man börjar sent. Jag är kluven.

Nej jag får väl försöka komma på något att göra nu fram till ca kl 11 då alla kommer att checka ut samtidigt. Söndagar i ett nötskal.

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0