Det är räääligt!

Räligt är ett skit roligt ord! Det låter så gammeldags och jätte skånskt. Dessutom är det ett jätte bra ord, som går att använda till det mesta som är otrevligt, äckligt, nasty... ja you name it liksom! Räligt är vad det är! Tex är torgkiosken i Skurup, de som arbetar där, och de flesta som äter där, räliga. För att ta en av många liknelser! Haha. Jag är svin trött och tror att det till och med det märks när jag skriver....sorry....

Var en sväng om Skurup och åt pizza med syrran och drack varsen aquatini i solen. De va najs!!
Sen beställde jag en ny mobil! Ganska oförberett, men tror det blir super bra. Hoppas på att jag får den imorgon. 

Har ganska mycket jag känner för att skriva nu, men det får bli en annan gång.

Peace out, for now
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0