Freitag

Idag är det fredag och min monster-jobb-helg börjar idag. Men försöker att inte tänka allt för ingående på det. Jag är ju trots allt ledig måndag och tisdag, och det blickar jag mot just nu. Och på måndag blir jag t.o.m ett år äldre!

Nu måste Hultsfredsfestivalen vara i full gång. Hörde på radion att det är dåligt med publiksiffran även i år. Fattar inte varför, eftersom Linkin Park spelar där! Hade very much gärna sett dem igen. MEN, tiden får väl utvisa om det någonsin kommer bli igen :S Nej, nu ska jag inte vara negativ.. Vi var ju faktiskt på festival igår....i Simrishamn! :-D Såg Kapten Röd, svängig reggae-pop, och Jocke-trummis band (Vet inte hur man stavar deras bandnamn, så det får vara med det!) Det var najs iallafall. Eventuellt kommer uppdatering med bilder senare :)

Igår hjälpte mamma mig att plantera lite nya blommor till lägenheten. Blev frächt och fint. Denna lägenheten behöver ju lite lyft, och även om det bara är småsaker så gör det ju ändå lite på sig i helheten. Efter Grekland blir det ny tv, yeeii :D
Och på tal om Grekland, det är inte särskilt lång tid kvar nu! Längtar som bara den.
Och på tal om att längta, så längtar och saknar jag dansen väldigt mycket just nu. Det finns liksom ingen annan "träningsform" eller dylikt, som kan ersätta den känslan jag får när jag dansar. All den energi som släpps ut, det är något speciellt. Måste verkligen bli till höstterminen, annars blir jag deprimerad!

Nej, nu ska jag ringa farmor och bjuda henne på kalas :)

Ha en skön fredag everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0