What?!

Idag fick jag visa leg när jag skulle växla pengar på Forex. PÅ FOREX!!!!! Jag visste inte ens att man behövde vara en viss ålder för att växla pengar där! Dessutom skulle jag bara växla tillbaka en dansk 200 sedel. När jag lämnat fram pengarna frågade kassörskan hur gammal jag var. -24, svarade jag, varav hon tittade frågande på mig ett tag och sa: - Du ser väldigt mycket yngre ut. Oh my freaking god, tänkte jag! -Behöver du se mitt leg då?!, sa jag, varpå hon svarade -ja gärna. Alltså snälla kära. Okej, jag vet, man ska bara ta det positivt och bla bla bla. Det är okej när det är på systembolaget, men på forex...?! Kom igen alltså!! Skulle vara roligt att höra hur gammal hon trodde att jag egentligen var... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0