Högt, lågt, överallt, jag sa...

...För the botten is nådd! Hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må?
Haha, plötsligt började jag sjunga på den låten! Det var länge sen. Min och Camillas låt, tosingen nr 1, haha! Vilken tid vi hade på Postservice. Skit tråkigt jobb, men vi lyckades för det mesta hålla stämmningen uppe, med bland annat diverse "pranks" på de övriga kollegorna :D

Fint väder idag och jag borde gå ut och gå en runda. Var på massage efter jobb så inte värt att styrketräna idag. Jag är verkligen svin trött, men får väl se om jag lyckas tvinga ut mig själv.

Nej nu ska jag dra igen annars kommer jag aldrig få gjort någonting vettigt ikväll!

Bye for now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0