Heltid + mysdag

Nu blir det heltidsarbete för mig fram till den sista januari!
Hoppas på mer efter det så klart.
Mer arbete = mer pengar :) Och det behövs alltid!!

Igår var både jag och Peter lediga (hallelulja!) så vi bestämde oss för att ha en "kvalitetstids-dag".
Vi åkte till Ales stenar och köpte fisk, som sedan min love lagade till en super god middag på kvällen! :)
Efter Ales stenar körde vi till Ystad saltsjöbad och åt god lunch, och tog en latte utanför spa avdelningen. Skit mysigt!
Och shit vad fint där har blivit! Mycket har ändrats sedan jag var där på rundtur för ca 3 år sedan.
Sedan stack vi ner på stan och shoppa lite, aldrig fel :)
Blev en super härlig dag!
Jag får ta och hålla fast vid den känslan nu när Piddor ska åka till Stockholm i några dagar. Me gonna miss you much...

Biggest test so far....

Nu ska jag ladda ner en massa låtar.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0