Ojojoj

Det är så tråkigt att jobba fredag, lördag och söndag kväll i ett svep.
Typ inget liv what so ever.
Fast det livar ju upp stämningen lite att ett antal "kändisar" håller hus här. Roliga och trevliga allihopa!
Kan avslöja senare vilka de är ;-)
God, man träffar verkligen alla sorters människor här! För ett tag sedan fick jag höra en ingående historia från en biljardspelande människa, som i detalj berättade poängen i sina senaste matcher, vart matcherna hade varit osv.
Hahaha, rätt roligt dock.
Och nyss kom fd. receptionschefen från tiden jag arbetade på Jörgen Kock och skulle äta i restaurangen.
Han tittade förvånat på mig och sa: -Hej....Jag känner dig! Och jag svarade: Hej! Jag känner dig också!
Rätt roligt det med faktiskt!

Nej nu ska jag göra.....något!

Hoppas alla har en wunderbar helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- Kan inte du lukta på hans kläder?
- What?! Jag tänker inte lukta på hans kläder!! Gör du själv det!!
- Jag gör det om du gör det....

:D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0