:)

Jobbade morgon i helgen. Var rätt lugnt på lördagen men söndagen var tosig! 200 ätande gäster i matsalen, ca 95 utcheck + 1 st konferens med en väldigt krävande deltagare. Fast vi överlevde trots allt, Ronnie och jag.
Dock höll han på att dö när jag slängde ur mig: "Om jag inte kände dig, skulle jag säkert tycka att du var trevlig".
Hahaha! Var dock inte riktigt så jag menade :D

Mina lillasis var hemma över helgen och jag hann sån tur var hänga lite med henne. Vi dansade till den nya koreografin till Redman - Freestyle freestyle. Var jätte roligt!! Det var så länge sedan vi dansade tillsammans. Har saknat det! Sedan kom min Piddår också till Skurup, var mysigt att umgås alla tillsammans :) På fredag eftermiddagen åkte sis och jag en snabb sväng till Nova, handlade en topp för 49 kr, ett kap! Sedan åkte vi back to the big apple Skurup och jag sov där till lördag, då det var jobbdags igen. På kvällen åt vi middag med Alex och Jocke. Blev en lugn, trevlig kväll, då det var upp kl 5 morgonen (natten) efter igen.

Ikväll och imorn är Peter i Blekinge med ungarna och jag är ledig och hemma. Så är det någon av mina friends som inte har något att göra, är det bara att slå en pling ;)

Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0