Höst?

Man kan nog med säkerhet säga att hösten är påväg. Jäkla pissväder idag! Och på mornarna är det oftast freezing cold! Ok, sen är jag väl kanske en liten gnutta mer frusen än andra..(I know, i´m a wuss) Men man ska ju inte klaga, syrran berättade att de redan har minusgrader uppe i Dalarna! My god!

Det har hänt ganska mycket sedan jag skrev sist.
I fredags var det skaldjursfest på Solgård med Holgersson familjen och trevliga Ingrid och Jan och deras familj.
Blev en stor buffé med alla skaldjur man kan tänka sig och mumsiga tillbehör. Åh jag blir hungrig bara jag tänker på det!
Det var såå gott! Mycket mat, mycket snack, och en hel del snapsvisor :) Men festen var inte slut den dagen. Dagen efter var det nämnligen dags för (lilla) Emmas 18 års dag. Var mycket kul :)
Ovanpå det så hade min sis kommit hem över helgen. Åkte till Skurup på söndagen och hann träffa henne en liten stund innan hon åkte tillbaka igen. Miss you sis.

Jag hoppas att jag kan uppdatera med liten bilder från helgen sen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0