Förklaring

Först måste jag säga att jag är jätte glad över mina nya fårskinns "boots"!! De ser likadana ut som uggs, fast är då inte av märket Shepard, utan av ett märke som heter Axelda. Hittade dem i hälsokostaffären Life i Ystad. Supersköna! Nu lär jag aldrig mer frysa om mina fötter :D Längtar nästan till vintern så att jag kan börja använda dem! TACK mommi! :)

Jag har förstått att mitt förra blogginlägg har blivit tolkat på en del olika sätt, och jag känner mig "skyldig" att förklara mig. Jag syftar inte på att jag tycker att det är "svårt" att umgås med människor i olika situationer. Jag känner mig inte alls särskilt socialt okompetent.. Man är såklart på olika sätt med olika människor man möter. Jag är på ett sätt på jobb, jag har en särskild sorts relation med de jag arbetar med. Jag har en annan relation med mina vänner. Men det betyder inte att jag har samma sorts relation med alla mina vänner heller. Vissa kanske man känner att man riktigt kan "flippa ut" med om man vill, och vissa kanske man är mer lugn och sansad med osv. osv. Så även om man är på olika sätt med olika människor, betyder ju inte det att man tappar den man själv är. Som person så har man ju flera olika sidor, inte endast en! Och det var alltså inte det jag menade med mitt förra inlägg. Som jag skrev så syftade jag på pressade och konstlade situationer som man helt enkelt inte vill vara i. Komplicerade och obekväma situationer där man inte riktigt vet på vilket sätt man ska vara, eller vad man ska säga. Innerst inne kanske man bara vill försvinna. Det var sådana situationer jag syftade på. Och då kan man kanske känna ibland att man måste hålla "skenet uppe", fast man egentligen inte trivs alls. Men även om jag vid något tillfälle skulle känna så, så skulle jag noway över min döda kropp vara otrevlig mot någon, eller medvetet visa att jag känner mig obekväm. Okej om någon skulle vara direkt otrevlig mot mig, då hade man ju förhoppningsvis stått på sig lite...
Men ja....jag vet inte riktigt på vilket annat sätt jag kan förklara det jag menar. Kanske förstår någon lite bättre nu i allafall.
Annars får ni fråga mig!!

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0